Vola.ro. Schimbări în politica de check-in a Ryanair
Începând cu 12 noiembrie, Ryanair a afirmat că va trece la cărți de îmbarcare digitale.
Ce înseamnă această schimbare:
Din păcate, Ryanair a luat această decizie care poate crea perturbări în procesul de check-in și eventuale taxe suplimentare care se vor percepe la aeroport. Deoarece Ryanair susține că nu mai acceptă cărți de îmbarcare printate începând cu 12 noiembrie, ci doar pe suport digital descărcate din aplicația de mobil a companiei, acest lucru poate crea probleme în cazurile în care telefoanele pasagerilor nu sunt compatibile sau conexiunea la internet lipsește înaintea zborului.
Excepție fac doar zborurile care pleacă din Maroc, unde cărțile de îmbarcare tipărite rămân obligatorii.
Clienții Vola care au ales check-in automat NU sunt afectați
Ne ocupăm noi de tot: efectuăm check-in-ul în locul tău și îți trimitem automat cărțile de îmbarcare cu până la 6 ore înainte de plecare, direct pe e-mail. Asigură-te că ai cărțile de îmbarcare la îndemână, pe un dispozitiv mobil (telefon sau tabletă).
În cazul în care nu ai achiziționat check-in automat de la Vola, trebuie să efectuezi singur check-in-ul pe site-ul companiei aeriene.
Atenție! Dacă nu efectuezi check-in online, se aplică taxa de check-in la aeroport! (aprox. 55€/ pasager)
Recomandarea noastră:
Pentru o experiență fără stres, alege check-in-ul automat Vola.
Cărțile tale de îmbarcare ajung la timp, indiferent de dispozitiv sau conexiune, echipa noastră este disponibilă 24/7 pentru orice întrebări sau asistență suplimentară, iar tu călătorești fără stres.














Lasă un răspuns