Get Adobe Flash player
+37
°
C
+38°
+23°
Giurgiu
, 22
+39°+24°
+39°+23°
+37°+21°
+39°+23°
+38°+21°
+39°+21°
Prognoză pe 7 zile

Arhive

Kaufland oferă clienților încă o dată valoarea garanției SGR prin Kaufland Card

Kaufland România desfășoară, în perioada 31 mai-03 iunie, cea de-a treia ediție a campaniei care încurajează colectarea separată, oferind recompense clienților fideli care adoptă un comportament responsabil.

Clienții care aduc ambalaje cu simbolul SGR la aparatele din orice magazin Kaufland  în perioada campaniei,  folosesc tichetul valoric eliberat de automat la cumpărături, împreună cu scanarea Kaufland Card la casa de marcat, primesc încă o dată valoarea tichetului sub formă de cupon de reducere în aplicația Kaufland Card.

Cuponul alocat în contul utilizatorului poate fi folosit în toate magazinele Kaufland România începând cu data de 23 iunie până pe 6 iulie 2025, pentru cumpărături care depășesc valoarea sa cu cel puțin 1 leu. Valoarea cuponului este egală cu suma tichetelor obținute din returnarea ambalajelor în magazin, în limita a 50 de lei și maximum 100 de recipiente pentru fiecare utilizator Kaufland Card.

Pentru clienții care dețin cardul de client în format fizic, reducerea se poate activa pe website-ul pentrumine.kaufland.ro, prin conectarea în contul de client Kaufland Card sau de pe tableta de la Biroul de Informații din magazinele Kaufland.

Campania este susținută printr-o comunicare amplă, vizibilă în toate mediile relevante – de la TV și radio, la apariții în catalogul săptămânal Kaufland, până la conținut digital pe canalele proprii, inclusiv site-ul companiei, pagina de Facebook și canalul de YouTube Kaufland România.

Această inițiativă reflectă angajamentul constant al Kaufland de a promova practici sustenabile și de a încuraja reciclarea în rândul clienților săi. Cu o rețea de automate de colectare, disponibilă la nivel național în toate magazinele sale încă din 2021, compania a ajuns în prezent la un număr de 576 de guri colectoare.

În ultimii cinci ani, Kaufland a investit peste 30 de milioane de euro pentru ca reciclarea să devină mai simplă și accesibilă pentru toți clienții, indiferent de regiunea în care se află.

În cazul în care clienții întâmpină dificultății în procesul de returnare a ambalajelor, aceștia sunt rugați să se adreseze angajaților de la Biroul de Informații sau să se îndrepte către un alt magazin pentru a beneficia de această promoție.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Advertisement

Arhive