PPC Energie lansează un proiect-pilot de magazin mobil pentru comunitățile locale din județul Giurgiu
PPC Energie lansează primul magazin mobil al unui furnizor de energie din România. Magazinul mobil PPC va furniza clienților din localitățile Prundu, respectiv Colibasi, din județul Giurgiu, și comunitățile învecinate, toate serviciile disponibile și în rețeaua sa de 80 de magazine fizice din toată țara. Caravana mobilă, sub forma unui vehicul modular, va ajunge în peste 15 de localități din țară până la finalul acestui an, pentru a oferi servicii cât mai multor clienți.
Magazinul mobil PPC este dotat cu toate facilitățile unui magazin obișnuit, cu o zonă de interacțiune cu clienții, oferindu-le aceeași experiență pe care o pot avea și în restul spațiilor comerciale PPC Energie din țară. Inițiativa se aliniază cu strategia companiei de a deveni un furnizor integrat, care susține consumul eficient și responsabil de energie electrică, cu o prezență activă și relevantă în comunitățile din toată țara, și care oferă soluții diverse și adaptate nevoilor fiecărui client.
În perioada 2-6 iunie, magazinul mobil PPC Energie va fi instalat în localitatea Prundu, iar în perioada 9-13 iunie în Colibași, județul Giurgiu.
“La PPC Energie, punem preț pe experiențe cât mai prietenoase pentru clienți, ne adaptăm la nevoile lor în continuă schimbare, așa că, prin acest demers, ne propunem să facilităm accesul comunităților locale la toată gama de servicii pe care noi, ca furnizor de energie electrică, le oferim clienților noștri. Prin intermediul magazinului mobil le oferim informații și sfaturi cu privire la optimizarea consumului de energie și la opțiunile personalizate de a folosi energia pentru a-și îmbunăți viața de zi cu zi. Un fermier care ne vizitează poate afla cum poate să își instaleze panouri fotovoltaice și să devină prosumator sau o familie cum poate beneficia de serviciile de furnizare adaptate consumului și de alte servicii, precum instalarea de aer condiționat, cu achiziția în tranșe lunare pe factura de energie electrică”, a declarat Ionuț Dună, Director General PPC Energie.
Persoanele care vizitează magazinul mobil PPC Energie beneficiază de sprijinul consultanților dedicați pentru a clarifica orice nelămurire legată de serviciile de furnizare a energiei electrice și gaze naturale (oferte, contracte, facturi, servicii digitale precum aplicația mobilă myPPC etc.) ca să își rezolve totul rapid.
În privința serviciilor, clienții pot opta pentru oferte care includ, pe lângă furnizarea energiei electrice, și intervenții de urgență în caz de incidente la instalațiile electrice interioare, la instalația de alimentare cu apă, desfundarea instalației de canalizare a apei, repararea boilerelor electrice.
Clienții pot să achiziționeze și produse precum aparate de aer condiționat si centrale termice. Pentru acestea, PPC Energie asigură suport pentru livrare și instalare inclus în preț, împreună cu posibilitatea de plată în tranșe a acestora, direct prin factura de consum.
Adițional, clienții care doresc să devină prosumatori beneficiază de oferte personalizate pentru pachete de sisteme fotovoltaice, consiliere pentru pregătirea dosarului de prosumator, obținerea Certificatului de Racordare și instalarea sistemelor fotovoltaice de către o echipă dedicată.
Persoanele care vizitează caravana pot cere detalii despre factură, o pot achita prin intermediul soluției de plată prin POS sau pot primi consiliere despre cum să utilizeze aplicația myPPC pentru plăți, transmitere index sau modificări legate de locul lor de consum.
După ce caravana va părăsi localitatea, consultanții PPC Energie rămân la dispoziția clienților în cel mai apropiat magazin fizic al companiei sau la numărul de telefon 021.9977 (cu tarif normal, apelabil din România și din străinătate) în timpul programului, respectiv L-V: 8:00 – 20:00 (cu excepția sărbătorilor legale).
PPC Energie este furnizorul de energie electrică și gaze naturale dedicat în a răspunde nevoilor clientului de astăzi, preocupat de economisirea energiei, eficiență și sustenabilitate. Cu o bază de aproximativ 3 milioane de clienți casnici, companii și instituții, din toată țara și o rețea de 80 de magazine moderne, portofoliul PPC Energie cuprinde produse și servicii cu valoare adăugată care oferă clienților confort și siguranță.
Lasă un răspuns