Undă verde pentru scoaterea la concurs a postului de manager de la spitalul din Giurgiu
Managerul interimar al spitalului din Giurgiu, numit în funcţie de preşedintele Vasile Mustăţea, va mai rămâne în funcţie până când postul său va fi scos la concurs. În acest moment, nu mai există niciun impediment în organizarea concursului, după ce articolul referitor la obligaţia contractăriide de către spital a unor auditori externi a fost eliminată.
Însuşi preşedinele CJ Giurgiu, Vasile Mustăţea,
a declarat că a dispus modificarea regulamentului de organizare a concursului pentru ocuparea postului de manager de la Spitalul Judeţean de Urgenţă Giurgiu, urmând ca acesta să fie transmis Consiliului de Administraţie al acestei unităţi spitaliceşti, care se va ocupa de organizarea concursului.
Important este că Mihai Petre va mai putea rămâne în funcţie şi i se poate prelungi mandatul de manager, şi asta pentru că toate procedurile legate de scoaterea postului la concurs durează.
De organizarea propriu-zisă a concursului se ocupă Consiliul de Administraţie (CA) al spitalului. Adică, prin hotărâre de CA, se stabileşte comisia de examinare, respectiv soluţionare a contestaţiilor (din rândul membrilor CA), cu cel puţin 30 de zile înainte de începerea concursului. Comisia de concurs, formată dintr-un preşedinte, doi sau trei membri şi un secretar, stabileşte temele cadru pentru proiectele de management, precum şi bibliografia de examen. De asemenea, tot CA publică în revista „Viaţa Medicală”, pe site-ul spitalului şi într-un cotidian local anunţul de concurs, care conţine inclusiv temele cadru şi bibliografia, cu cel puţin o lună înainte de concurs.
Marcela Petcu














